Tisztelt Ügyfelünk!

2018. május 25-től életbe lépett az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR), amely a felhasználók személyes adatainak még szélesebb körű védelmét szolgálja.
Hitelintézetünk elkötelezett az általa kezelt adatok, így a személyes adatok jogszabályoknak megfelelő kezelése mellett, kiemelt figyelemmel az adatok bizalmassága, sértetlensége és rendelkezésre állása tekintetében. A GDPR előírásaihoz igazodva a felkészülési folyamat részeként aktualizáltuk az adatkezelési tájékoztatónkat, melyet weboldalunkon is közzétettünk.

Tájékoztatónk ezen linken is elérhető: Adatkezelési tájékoztató

Az adatvédelmi tájékoztatóval kapcsolatos kérdéseikre a tájékoztatóban megjelölt elérhetőségen állunk az érintettek rendelkezésre.

Üdvözlettel: Az Ön pénzügyi partnere.
MOHÁCSI TAKARÉKBANK
  1. Kezdőlap
  2. Panaszkezelés

Panaszkezelés

A problémák széleskörű ismerete, a helyben megoldott panaszok és az Ön visszajelzései elősegítik a szolgáltatási szint emelkedését, ügyfeleinkkel kialakított kapcsolatunk fejlődését. Ezért azon igyekszünk, hogy az esetleges panaszokat összegyűjtsük, a problémák valós okainak elhárítására koncentráljunk és megakadályozzuk ismételt előfordulásukat.

Ha bármilyen észrevétele vagy panasza lenne, azt kérjük a Mohácsi Takarék Bank Zrt. Panaszkezelési szabályzatában meghatározott bármely úton (szóban vagy írásban) tudassa velünk. A hét minden napján, a nap 24 órájában a 06/21/24-24-504 telefonszámon is rendelkezésére állunk.

 

Az írásbeli pénzügyi fogyasztóvédelmi panasz benyújtásához szükséges formanyomtatványokat megtalálja a Felügyelet honlapján az alábbi elérhetőségen:

https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/panaszom-van/formanyomtatvanyok

 

Csatolt dokumentumok: